Sana Sini Situ Marea

Marea in Anjung Seri

Monday, January 31, 2011

kalau nak tau siapa i..bleh la beli Anjung Seri keluaran Februari 2011... tapi ade ke org nak kenal dgn i ni..? ahaks.... tapi macam malu pun ade bile kuar majalah ni huhuu... nasib i tak jadi artis..kalau tak lagi melambak2 muka i kluar majalah..ekekeke...perasan tak hengat... wakakka



biase jerr..tak de ape yg menarik pasal i pun ehehehehe...
malu lah pulak..tapi nak buat mcm mane..dah publish pun..rase mcm nak beli je semua majalah tu simpan <-- tak kasi org lain beli...wakakkka

You Might Also Like

15 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook