Wedding Attire

Tudung Nikah | Part 02

Wednesday, April 27, 2011

Pencarian fesyen tudung nikah..
semalam i post entry pasal tudung nikah tapi terlupa nak letak pic baju nikah i..
untuk nikah i pakai baju kebaya putih tapi fesyen tudung i tak tau nak pakai macam mane..
please tolong i..ehehhe

baju nikah i lebih kurang macam ni...
kebaya pendek kain satin..
bukan yang ni tau.. yg ni Lynda Rahim punye
hehehe


google2 terjumpa lak pic ekin ni..
dia pun pakai kebaya pastu tudung simple jek..
pakai mcm ni pun dah ok dah.. simple..
pastu tambah crown kecik..
simple but nice..
emm ok jugak...


ke macam aida ni..?


macam bienda ni sesuia tak?


ayu raudha ni mcm serabut lak kalau i pakai mcm ni..

agak2 mane yang sesuai..or any idea..?
(^^,)v

You Might Also Like

5 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook