Sana Sini Situ Marea

July Pameran Pengantin Malaysia at PICC

Thursday, July 07, 2011

Pameran Pengantin Malaysia 2011


ok chill..chill... tak mow pressure2... berkenaan pameran pengantin ni i tak pernah pun melawat or bersiar2 or survey2... ade je hal kalau nak pergi... kali ni i rase macam nak tengok2 macam mane lah agaknye pameran pengantin ni... tapi takde sape nak temankan i g sane... en.Yogie g s'pore minggu ni...emmm...

ade sape2 yang pergi ke pameran pengantin ni? hehehe... leh la jumpa kat sane ke hik hik...tapi i malu lah ahahaha...



You Might Also Like

4 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook