The Marriage Plot

Urutan tidak ikhlas..

Thursday, December 22, 2011

Morning... morning lagi ke?? whatever...:p hehhee sebelum nak citer ape2 mari lihat video kucing urut mengurut kat bawah ni... dah tengok nanti baru i citer hehehhee... tengok jangan tak tengok... :p



dah tengok dahh?? nampak tak muka kucing kelabu (i panggil dia Ciabu lah ek..) tu mase mengurut? hehehe muka tak ikhlas dan mengantuk tapi terpaksa mengurut si kucing putih tompok itam (i panggil dia Pucci lah.. ala2 Gucci la konon ahaks..) hehhehee... pastu bile urut tak betul kena marah ngan Pucci hahha.. mesti Pucci ni cakap 'Urut la betul2! main2 pulak...' ahahaha.. 

ape yang kucing 2 ekor ni buat same macam kitaorang laki bini...ahahahhaahahhahahhaha (gelak jahat)... Ciabu tu en. Hazli dan Pucci tu mewakili I...ahahhahaahahahhaha.... sabtu lepas kitaorang g jogging kat tasik Titiwangsa.. biaselah lepas jogging kalau tak biase jogging kaki confirm sakit punye.. i suruh la en. Hazli ni urut.. cara dia urut same la.. sebijik macam kucing ni... tak ikhlas + mengantuk ..ahahha pastu kena marah ngan i...ahahahahahaha... sekali tu je la... lepas tengok video ni i tak buat lagi dah sebab teringat2 video kucing ni ahahahaha... daaaaa....





You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook