Honeymoon

[] dua honeymoon | Cameron Highlands 2012

Tuesday, January 31, 2012

Morning....
lame betul tak bukak blog..hehhe ok lah... kekangan waktu untuk menulis dengan panjang lebar *tahun 2012 ni agak bz dengan kerja*... jom tengok video perjalanan kami ke Cameron Highlands pada 21-22 Januari 2012..







Mesti korang pelik kan.. video banyak kat dalam kereta je kan kan?? hahhaha.. lawak betul...bukan ape, kitaorang tak dapat nak jalan2 sangat pun sebab terlalu ramai yang datang sampai kan jalan pun jem..almaklum lerr cuti sekolah bertembung pulak dengan cuti Chinese New Year..so tak de g mane pun.. setakat jalan2 kat Tanah Rata je.. nak kate honeymoon, tapi tak berapa honeymoon sangat pun...(tapi sebab kitaorang berdua je so..kira honeymoon gak lerr..ahaks) ..lagipun tak rancang pun nak g cameron ni.. esok nak pergi, tapi hari ni baru booking hotel.. nasib baik ade kosong.. sebab banyak hotel dah fully booked...huhuhu..

hehhee.. oklah.. happy viewing... daaa...
~~~~Ngeeeeee~~~~


You Might Also Like

4 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook