Honeymoon

2013 new life

Sunday, August 04, 2013

cukup.. cukup sudahhh.. cukup sampai disini sajaaa.. okeh cukup2 lah kisah duka aku yg tak de penghujung.. lepas satu .. satu yg datang.. ape pun alhamdulillah atas ape yg terjadi kerana setiap yg berlaku ada hikmahnya...

permulaan tahun 2013 disambut dengan baik.. aku dan laki aku terbang ke Jerman selama sebulan pada 01/02/2013 hingga 03/03/2013.. buat ape kat sana? berjalan pusing satu Jerman.. alhamdulillah ada rezeki sikit.. mmg dah lama idam2kan.. tapak kaki pun dah gatal nak berjalan.. lama sungguh mengeram tak keluar ke mana2..

BAHAGIAN SATU :





BAHAGIAN DUA :




BAHAGIAN AKHIR :


happy viewing...

nak baca lagi detail pasal perjalanan aku dari barat-selatan-central-utara-timur german? jom baca kat link bawah ni.. aku ade cerita semua tp masih tak abis penulisan lagi.. uhuks.. sebulan kat sane nak tulis semula kat blog amek masa bertahun agaknye muahahhaa...

klik sini ye
√ KESAN TAPAK KAKI

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook